lørdag den 12. februar 2011

Gaver fra min mor.

Hjemmesyet toilettaske fra min mor, og prop-fyldt med lækkert indhold :)

Læg mærke til det fine stof med små bh´er.

Fin & kitch lommeregner (tænk engang, den er købt i TIGER)

-Og bogen som jeg har nævnt i det tidligere indlæg.
Min aller kæreste mor havde fri i fredags, og kom forbi mig med disse overraskelser...
Om jeg havde fødselsdag...? Nej, men hun ville blot forkæle mig lidt, (som hun sagde)
verdens dejligste mor :)

Hun har  siddet og syslet med en fin toilet-taske, af stof med motiv af små bh`er.
Og om det ikke var nok, syntes hun lige at toilet-tasken skulle fyldet
med div. produkter i matchende lyserøde nuancer.

Og så fik jeg en lommeregner,
som jeg engang forelskede mig i
hos en sælger på et loppemarked, altså sælgerens egen,
og så fandt min mor den herefter i TIGER.

Og til slut bogen: Indret med tapeter.

TAK MOR :)



3 kommentarer:

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...