søndag den 20. februar 2011

Mine piger som Barbuska børn.




Jeg har printet sort/hvid portræter ud af Silja og Viola,
hvorefter saksen har været igang med diverse papir-ark.
Billederne taler vist for sig selv.
Til slut er de pyntet med blomster og Swarovski-krystaller.
Og så i gals og ramme.

Du skal bruge :
 Et portræt, 3-4 forskellige tapeter, papir-ark el. gavepapir kan bruges,
en limpistol, saks, blomster og perler
( evt. swarovski, de må ikke være for tykke, hvis billedet skal ende i glas og ramme.)

11 kommentarer:

  1. et var en sød og go ide.. super fine.. :)

    SvarSlet
  2. Wauuu, jeg er helt solgt. Fantastisk idé! Den skal helt klart prøves herhjemme.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare smukke! Jeg vil straks give mig i kast med at lave et af min datter.
    Dejlig blog, du har her.
    Jeg melder mig som fast læser.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  4. Hvor er det vildt sødt. super god ide. De er lige klar til væggen..:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de blevet fine! Den idé gemmer jeg lige! Dejlig blog du har!

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare en super fin idé - det er jeg nød til at gøre med min den mindste - hun er helt tosset med at lege med barbuska dukker.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  7. De er SÅ fine og eventyrlige! Elsker også idéen, og må se om jeg kan gøre den efter en dag - efter alle de andre projekter er klaret ;-)

    Knus knus knus

    SvarSlet
  8. Sikke en fed idé. Den skal jeg virkelig huske! De er virkelig utroligt fine.

    SvarSlet
  9. Sikken en skøn idé! Og hvor ER de flotte! :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...