tirsdag den 15. januar 2013

Fra skole-kjole til julekjole...


Jeg har netop modtaget dette kære billede af søde Laura i den røde kjole.
Hendes mor er "fast læser", og havde henvendt sig til mig i slutningen af 2012, 
fordi hendes datter ønskede sig en kjole magen til den blå kjole
som jeg syede til min egen datter til hendes 1. skoledag.

Se linket til den blå kjole overfor.

Det smukke stof til denne røde kjole er købt hos Betty P.
som har en fantastisk web-shop med tekstiler og sytilbehør, 
så tjek den på linket ovenfor :)
Laura

Silja

Lille titte-ærme


En rigtig sving-kjole :)

Blomster-båndet er fra "Stof og Stil.

Stoffet er selv valg af Laura, og købt på Etsy.

Måske det skulle være en kjole som jeg satte i produktion på min nye 

Kolde solskins-hilsner til jer alle derude...

8 kommentarer:

  1. Hej Julie!
    Tak for din kommentar - og jo, du kan tro at jeg kender din blog - jeg har fulgt med længe - dog er jeg knap så god til at sørge for at få kommenteret rundt omkring pt, shame on me!
    Sikke en fantastisk kjole - kan godt forstå at Laura (og hende mor) blev begejstrede for den :-)
    Hvem der dog bare var barn igen - eller måske bare havde kroppen som den så ud før graviditeten, tsk, tsk ;-s

    Ha' en skøn aften!
    KH. Louise

    SvarSlet
  2. Den er skøn, også den blå, virkelig en pigedrøm.

    SvarSlet
  3. Hvilken skøn blog du har. Og så mane flotte ting du laver.
    Jeg får jo helt lyst til at blive gift igen, når jeg kigger på alle de smukke brudekjoler du laver.
    Jeg blev også gift i 2011, men dig ikke d. 11.11 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Linette - Det´ Hyggeligt16. januar 2013 kl. 07.24

      Hov, der skulle selvfølgelig stå dog og ikke dig... i sidste linie !! :)

      Slet
  4. Fantastiske kjoler.... VIl du røbe hvilket mønster du har brugt????
    Kh Anja

    SvarSlet
  5. Hej Anja,..

    Jeg har selv lavet mønstret, men Onion og Burda har et lingende kan jeg huske,
    man kan jo nemt lægge lidt ekstra til vidden i skørtet og ændre ærmer til et lille titte-ærme om man vil ;)

    Kh. Julie

    SvarSlet
  6. Hej Julie

    Sikke en fantastisk kjole!!
    Kan man ikke købe mønstret af dig?? :o)

    Kh Sanne

    SvarSlet
  7. er der lyn låse eller knappe i rygen af kjolerne.

    SvarSlet

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...