onsdag den 16. marts 2011

Min første Give Away

Jubiii... nu har jeg min første GIVE AWAY :)

Der er nok mange som kender til "Elsebeth Gynthers" lille hjelm....
Jeg ville lave en til min datter Viola, og tænkte at jeg lige så godt kunne give mig i kast med to på en gang, og hermed bruge den ene som Give away.

Størrelsen er 1-2 år, og jeg har udviklet den lidt med en flæsekant / skygge til når forårs solen nu begynder at titte frem :)
Den er foret med lysegul bomulds baby-velour.

Jeg trækker lod den 8.April på Viola´s 1 års dag.

Reglerne er som sædvanligt:
1 Lod for en kommentar
2 Lodder for kommentar og fast læser - er i allerede fast læser gælder det selvfølgelig også
3 Lodder for alt overstående, samt link med billede på egen blog.

Husk at tilføje din mail adresse hvis du ikke har en blog,
og hvor mange lodder du deltager med.
Alle kan være med, sender ud til hele verden ;)

Kram til alle derude,
 held & lykke.

27 kommentarer:

  1. Ihhh... Jeg vil da som den første melde mig! Veninde Ella ville også elske en så fin sag, og kunne meget vel have brugt den i dag! :-) Wow, hvor fin Julli.

    3 lodder og krydsede fingre herfra
    Kram B

    SvarSlet
  2. Hvor er du dygtig. Kan lige forestille mig hvor fin den vil være på datterens lille hoved. 2 lodder til mig tak.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  3. Hvor er hun sød sin datter!

    Tror den fine kyse/hjelm ville passe Solvej perfekt! ;)
    Så jeg melder mig straks med 3 lodder og krydser fingre.

    - Sara

    SvarSlet
  4. Den er flot, 3 lodder til mig. Josephine har jo den alder lige rundt om hjørnet ;-)

    Knus Mette

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare fin! Jeg melder mig selvfølgelig til med tre lodder!
    Jeg har også gang i en give away, hvis det var noget:-)

    SvarSlet
  6. Den er vel nok sød. 2 lodder her fra

    SvarSlet
  7. Yndig hue. Jeg snupper to lodder.

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. 2 lodder til mig for den er skøøøøn :)

    SvarSlet
  9. Hej Julie
    En rigtig skøn farverig babyhjelm du der har kreeret. Den ville jeg blive meget glad for at vinde.Dejligt fut på farverne.Jeg deltager med 2 lodder og krydser fingre.
    Mange venlige hilsener
    Eva
    kvindei30erne@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Hvor er de fine =)
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder...

    SvarSlet
  11. hei
    og takk for hilsen inne hos meg. Så fint å finne bloggen din! her var det mye kreativt som går fore! :)

    Og Edelweiss-kjolene dine er intet mindre enn nyyydelige! Jeg elsker kjoler. Og skulle gjerne hatt deg til å lage til meg! :)

    Min bryllupskjole ble forresten laget av en lokal variant av deg :) Hun er ganske eksperimentell. Min liknet måske mer på dine.
    http://www.judithbech.com/

    Jeg har tipset en av mine lesere om deg allerede. Hun er spesielt opptatt av bruder og tradisjoner. :) Jeg ser hun bare skriver på norsk. men her er lenken i alle fall.

    vi blogges
    hilsen Åpent hus

    SvarSlet
  12. Hei!
    Kjekt at du vil følge bloggen vår:) Fin blogg du har, og fine tips. Vil veldig gjerne være med i trekningen og trekker to lodd (kommentar og følger). Ha en fin kveld! Hilsen Inger

    SvarSlet
  13. Hvor er den bare fin - og vil passe min lille pige (fra 5.april) perfekt ;-)
    Jeg er med på 3 lodder.
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  14. Fantastisk søt! Jeg vil gjerne være med på 1 lodd.

    SvarSlet
  15. Hvor er den fin, jeg har den sødeste "niece" på 7 måneder,der ville være yndig med sådan en.
    2 lodder :)

    SvarSlet
  16. 2 lodder - hvor er den fed

    SvarSlet
  17. Fin fin sommerhat. Den vil helt sikkert klæde sukkermusen, så jeg vil gerne deltage med 2 lodder og så ellers bare krydse fingre:-) Kh Kristine

    SvarSlet
  18. Vil gerne deltage med 3 gode lodder ;)

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  19. Skøn skøn sommerhat - passer lige til englebarnet... :))
    Er med på 3 lodder...
    Dejlig blog, du har... :)

    Kh Stine.

    SvarSlet
  20. Hvem der bare havde en datter i str 1-2 år, den er virkeligt både lille OG sød.. :)

    SvarSlet
  21. Så cute, har også en lille prinsesse den vil passer perfekt til! 2 lodder til mig tak :-)

    SvarSlet
  22. Hvor er den skøn. Jeg er med på to lodder. :)

    SvarSlet
  23. Så fargerik og fin lue! Veslejenta vår er fortsatt inni magen, men neste vår kan hun friske opp med denne herligheten. Jeg tar 3 lodd og håper på det beste!

    SvarSlet
  24. Jeg vil rigtig gerne være med med 2 lodder

    SvarSlet
  25. Hvor er den bare fiiin. 2 lodder til mig

    Maiken

    SvarSlet
  26. Åj, eg rekker å vere med! Kjempefin! Trekker eit lodd:)

    SvarSlet
  27. Hejsa,
    Hvor er det bare en fin sommerhat :o) Kan man mon købe en af dig...?
    mange forårs hilsner
    Kathrine

    SvarSlet

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...