lørdag den 26. marts 2011

Hæklet forårs bluse/trøje

Se lige engang, en fin bestilling jeg gjorde hos Rappedikke :)

Den yndigste pudder-farvede lille forårs-trøje.

Oven i mit fine køb af den hæklede trøje, fik jeg denne lille blomster broche med, som min ældste datter (4 år) straks tog i brug.

Se,.. den passer såå fint til min yngste datter Viola.

Jeg kan jo takke Christina som har den skønne blog Rappedikke,
for at hun fik hæklet trøjen for lille til sin egen datter, så hun var nød til at sælge den til mig ;)

God weekend,
KNUS..

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun yndig og hvor er det den skønneste vest. Så sødt. Ih hvor er du heldig.

    SvarSlet
  2. Hvor den dog klæder hende! Godt at den passer hende! Det glæder mig.. KNus

    SvarSlet

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...