mandag den 7. februar 2011

Et udpluk af mine kære brude.





7 kommentarer:

  1. Sikke flotte kjoler og skønne billeder : ) Kh fra Jo

    SvarSlet
  2. wow, hvor er de kjoler smukke. Jeg har desværre ikke planer om at blive gift igen, så jeg kunne krybe i sådan en lækker kreation. :)

    SvarSlet
  3. OI oi oi, så mange heeeeerlige kjoler!! Du er virkelig flink !! Min favoritt var den svake rosa brudekjolen :D:D Men alle var super lekre. Jeg er mektig imponert!

    SvarSlet
  4. EEEEjjjj hvor du bare knald dygtig...hvis min forlovet gennem 16 år ( ja du læste rigtig ) skulle falde på knæ en dag, så ringer jeg til dig :)

    SvarSlet
  5. Hold kæft hvor er du dygtig.. undskyld mine ord! Men hvor er det nogle smukke kjoler.. jubii jeg endnu ikke er gift!!!

    Tak for din besked inde hos mig.. jeg har svaret dig ang. vesten.. og så skulle jeg lige lure, hvem du var.. tak spids jeg er imponeret! Håber du en dag skal lave min kjole!!!!

    SvarSlet
  6. Hej igen :-) Skriver lige ang. vesten... igen.. du kan sende mig en mail på christina.skaroe@gmail.com... så udveksler vi lige oplysninger.. og jeg får hæklet den færdig :-)

    SvarSlet
  7. Nu har jeg faktisk lavet vesten færdig.. en formiddag på hospitalet gjorde forskellen.. Så skriv endelig en mail, så sender jeg vesten fluks!

    SvarSlet

Din kommentar er kærkommen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...